By Lizaaaaaaa

HejHej!! Nu är det så att det har mäst vart Johanna som laggt in saker på bloggen !! Men nu är det min tur (yy'<3 Jaa,hmm jag ska väl tala om vad jag gjort idag så :D Ja det börja med att jag vakna kl 10.05 av att jag var fett tepptb i näsan (villket jag är nu också) och av att telefonen ringde,men ingen svarade xD...Sedan gick jag upp och kolla på tv och så rinde telefonen igen och jag svara och de var min faster !! Hon och hennes kille ville komma och hälsa på här och det fick som så gärna göra sa mamma :D Så dom kommer väl snart  ( dom kommer från stockholm eller ja mannen men inte frun för hon bor i GBG,för de är ju Johannas mamma !) ,vi ska bjuda dom på middag :D<33 Jo men tbx till morgon passet !! Jag var ute och sprand vid 11.30 och det gick inte så bra för jag är ju typ ''sjuk'' haha,jag vet inteom man ska kalla ont i halsen och förskyld sjuk ?!..Aja men nu ska man väl frächa till sig lite tills besök haha,Ha en trevlig kväll PussPuss<33


By Lizaa :D

1 kommentarer
Postat av: AMPELOS

det är en jacka :P

2009-05-22 @ 19:47:09
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0